piątek, 5 czerwca 2015

Powrót i Przeprosiny

Jak sama nazwa postu wskazuje powracam po dłuuugiej przerwie, z paroma informacjami.

Po pierwsze!
Na chwilę obecną opowiadanie " Just Be Mine" zostaje zawieszone! Przykro mi, ale po prostu nie mam do niego puki co pomysłów a te jakie miałam były po prostu do dupy, a nie chciałam umieszczać badziewia.
Po drugie!
Postanowiłam iż obecne opowiadanie będzie pisane w postaci " Tego co siedzi w mojej głowie." Czyli, iż notki będą pokazywały co siedzi w mojej głowie i można te serię wziąć jako serię one-shotów.
Po trzecie!
Notki będą pojawiały się do końca czerwca, ponieważ całe wakacje spędzę bez internetu i możliwości wstawienia jakiejkolwiek notki.
Po czwarte!
Bardzo, ale to bardzo was przepraszam za zaniedbanie bloga i obiecuję poprawę, tylko nie bijcie!

No i to by było na tyle. Pierwszy one-shot pojawi się tak jakoś w sobotę lub w niedzielę, co do długości nie obiecuje....
A tu tak na przebaczenie :

Pozdrawiam, Akari :*

4 komentarze:

  1. Huraa! Czekam z niecierpliwością na one shot. Tak uwielbiam twoje blogi, że poczekam na kontynuację Just be mine. Kocham ❤
    i zapraszam do siebie - nigdyniebedziedobrze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze iż podoba ci się mój blog i postaram się dokończyć Just Be Mine, chodź nie obiecuje. A one-shot pojawi się prawdopodobnie dzisiaj.

      Usuń
  2. Czekam na Just Be Mine!! To opo jest wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń