środa, 20 sierpnia 2014

Czas dorosnąć wstęp

Prolog

" Myśleć o przyszłości, o ludziach, o tym co ważne. Tego właśnie oczekują inni. A co ja oczekuję? Chce spędzić czas sam na sam z najważniejszą dla mnie osobą. To wszystko. Samolubne, dziecinne i mało odpowiedzialne. Kiedyś trzeba dorosnąć. Lecz nie róbmy tego za szybko, bo wtedy życie straci swój urok, jeśli z czegoś szybko zrezygnujemy. Dlatego chce trwać dalej jako dziecko, ale czy mogę? Oczekiwania innych, są inne. Widzą we mnie następce mojego ojca. Ale ja nie jestem gotów, czy w ogóle kiedykolwiek będę gotów...."

***
Prolog krótki, ale taki powinien być. Niebawem powinnam dodać pierwszy rozdział tego opka. 

2 komentarze:

  1. Cudowny prolog! Czekam na pierwszy rozdział! =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze, się iż ci się podobał. A oto teraz rozdział pierwszy ;)

      Usuń