środa, 20 sierpnia 2014

Przywitanie

Cześć wam moi mili, na imię mi Ania jednak w bloggerowym świecie zwiem się Akari Urokiri. Mam ileś tam latek, coś nie tak z głową , mnóstwo pomysłów no i blogów. Obecnie to mój 22 blog. Co mnie nakłoniło do założenia kolejnego bloga? Otóż to iż kiedy wraz z moją kochaną mamą oglądałyśmy HTTYD 2 to nie mogłam znieść tego iż Stoik zginął. No i zaczęłam szukać opowiadań o moich kochanych Hiccstrid. No a kiedy jakieś opowiadanie znajdowałam to albo było za krótkie, lub nie było dokończone albo dopiero zaczynane. I dlatego wpadłam na pomysł założenia tego bloga, na którym będą pojawiać się różne opowiadania o tej parce. Niebawem umieszczę prolog do opo " Czas dorosnąć ". Zapraszam serdecznie do obserwowania i komentowania, jeśli opowiadanie przypadnie wam do gustu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz